Anita Christensen

Anita Christensen

Spil

Drømmevilla
24 tallotteri-plader med tallene 1-90 til klassisk banko Målgruppe: 0. til 6. klassetrin
Spillet "Fisk" hvor eleverne skal samle stik ved at matche ens digitale og analoge klokkeslæt. Målgruppe: 2., 3., 4., og 5. klasse.
Spillet "Fisk" hvor eleverne skal samle stik ved at matche ens digitale og analoge klokkeslæt. Målgruppe: 2., 3., 4., og 5. klasse.
Drømmevilla
Spilleplade og kort til taltræning med tallene 1-102 Spilleplade hvor eleverne selv kan skrive tal og kort Målgruppe: 0. og 1. klassetrin
Drømmevilla
Plader med tallene 0-30 til "Hvem er hvem?" spil. Målgruppe: 0. og 1. klassetrin
Drømmevilla
Plader med tallene 0-100 til "Hvem er hvem?" spil. Målgruppe: 0. og 1. klassetrin
Drømmevilla
Plader med tallene 0-1000 til "Hvem er hvem?" spil. Målgruppe: 1. og 2. klassetrin
Drømmevilla
Sorteper spil 0-20 hvor man skal matche tal og antal. OBS! Kopiér brikkerne på tykt papir så man ikke kan se igennem. Målgruppe: 0. klassetrin
Drømmevilla
Sorteper spil 0-25 hvor man skal matche tal og antal. OBS! Kopiér brikkerne på tykt papir så man ikke kan se igennem. Målgruppe: 0. klassetrin
Drømmevilla
Sorteper spil hvor man skal matche ti'er venner. OBS! Kopiér brikkerne på tykt papir så man ikke kan se igennem. Målgruppe: 0. klassetrin
Drømmevilla
Sorteper spil hvor man skal matche gangestykke og resultat. OBS! Kopiér brikkerne på tykt papir så man ikke kan se igennem. Målgruppe: 2. og 3. klassetrin
Drømmevilla
Sorteper spil med klokken, hvor man skal matche hele klokkeslæt med billedet af et ur. OBS! Kopier brikkerne på tykt papir, så man ikke kan se igennem. Målgruppe: 0.-2. Klassetrin
Drømmevilla
Sorteper spil med klokken, hvor man skal matche hele klokkeslæt (f.eks. kl. 02.00 med kl. 14.00). OBS! Kopier brikkerne på tykt papir, så man ikke kan se igennem. Målgruppe: 0.-2. Klassetrin
Sorteper spil. Afrund til nærmeste 10'er. Målgruppe: 1., 2., og 3. klasse
Sorteper spil. Afrund til nærmeste 10'er. Målgruppe: 1., 2., og 3. klasse
Sorteper spil: Gangestykker 1: Hvor eleverne skal matche gangestykker fra 1, 2, 3, 5 og 10 tabellen med resultatet. Målgruppe: 2. og 3. klasse.
Sorteper spil: Gangestykker 1: Hvor eleverne skal matche gangestykker fra 1, 2, 3, 5 og 10 tabellen med resultatet. Målgruppe: 2. og 3. klasse.
Sorteper spil: Gangestykker 2: Hvor eleverne skal matche gangestykker fra den lille tabel med resultatet. Målgruppe: 2., 3. og 4. klasse.
Sorteper spil: Gangestykker 2: Hvor eleverne skal matche gangestykker fra den lille tabel med resultatet. Målgruppe: 2., 3. og 4. klasse.
Tallotteri med multiplikationsstykker fra 1, 2, 3, 5 og 10 tabellen. Målgruppe: 2. og 3. klasse.
Tallotteri med multiplikationsstykker fra 1, 2, 3, 5 og 10 tabellen. Målgruppe: 2. og 3. klasse.