Spil
24 tallotteri-plader med tallene 1-90 til klassisk banko
Målgruppe: 0. til 6. klassetrin

Spillet "Fisk" hvor eleverne skal samle stik ved at matche ens digitale og analoge klokkeslæt. Målgruppe: 2., 3., 4., og 5. klasse.
Spilleplade og kort til taltræning med tallene 1-102
Spilleplade hvor eleverne selv kan skrive tal og kort
Målgruppe: 0. og 1. klassetrin
Plader med tallene 0-30 til "Hvem er hvem?" spil.
Målgruppe: 0. og 1. klassetrin
Plader med tallene 0-100 til "Hvem er hvem?" spil.
Målgruppe: 0. og 1. klassetrin
Plader med tallene 0-1000 til "Hvem er hvem?" spil.
Målgruppe: 1. og 2. klassetrin
Sorteper spil 0-20 hvor man skal matche tal og antal.
OBS! Kopiér brikkerne på tykt papir så man ikke kan se igennem.
Målgruppe: 0. klassetrin
Sorteper spil 0-25 hvor man skal matche tal og antal.
OBS! Kopiér brikkerne på tykt papir så man ikke kan se igennem.
Målgruppe: 0. klassetrin
Sorteper spil hvor man skal matche ti'er venner.
OBS! Kopiér brikkerne på tykt papir så man ikke kan se igennem.
Målgruppe: 0. klassetrin
Sorteper spil hvor man skal matche gangestykke og resultat.
OBS! Kopiér brikkerne på tykt papir så man ikke kan se igennem.
Målgruppe: 2. og 3. klassetrin
Sorteper spil med klokken, hvor man skal matche hele klokkeslæt med billedet af et ur.
OBS! Kopier brikkerne på tykt papir, så man ikke kan se igennem.
Målgruppe: 0.-2. Klassetrin
Sorteper spil med klokken, hvor man skal matche hele klokkeslæt (f.eks. kl. 02.00 med kl. 14.00).
OBS! Kopier brikkerne på tykt papir, så man ikke kan se igennem.
Målgruppe: 0.-2. Klassetrin

Sorteper spil. Afrund til nærmeste 10'er. Målgruppe: 1., 2., og 3. klasse

Sorteper spil: Gangestykker 1: Hvor eleverne skal matche gangestykker fra 1, 2, 3, 5 og 10 tabellen med resultatet. Målgruppe: 2. og 3. klasse.

Sorteper spil: Gangestykker 2: Hvor eleverne skal matche gangestykker fra den lille tabel med resultatet. Målgruppe: 2., 3. og 4. klasse.

Tallotteri med multiplikationsstykker fra 1, 2, 3, 5 og 10 tabellen. Målgruppe: 2. og 3. klasse.