Anita Christensen

Anita Christensen

Klokken

Drømmevilla
Klokken: Hæfte 1 Det analoge ur
Drømmevilla
Klokken: Hæfte 2 Det analoge ur
Drømmevilla
Klokken: Hæfte 3 Det analoge ur
Spillet "Fisk" hvor eleverne skal samle stik ved at matche ens digitale og analoge klokkeslæt. Målgruppe: 2., 3., 4., 5., og 6. klasse
Spillet "Fisk" hvor eleverne skal samle stik ved at matche ens digitale og analoge klokkeslæt. Målgruppe: 2., 3., 4., 5., og 6. klasse
Drømmevilla
Sorteper spil med klokken, hvor man skal matche hele klokkeslæt med billedet af et ur. OBS! Kopier brikkerne på tykt papir, så man ikke kan se igennem. Målgruppe: 0.-2. Klassetrin
Drømmevilla
Sorteper spil med klokken, hvor man skal matche hele klokkeslæt (f.eks. kl. 02.00 med kl. 14.00). OBS! Kopier brikkerne på tykt papir, så man ikke kan se igennem. Målgruppe: 0.-2. Klassetrin