Anita Christensen

Anita Christensen

Spil

Drømmevilla
Billedlotteri med geometriske begreber. OBS! Kopiér brikkerne på tykt papir, så man ikke kan se igennem dem. Målgruppe: 3., 4. og 5. klassetrin
Drømmevilla
Billedlotteri med geometriske begreber OBS! Kopiér brikkerne på tykt papir, så man ikke kan se igennem dem. Målgruppe: 4., 5. og 6. klassetrin
Drømmevilla
Hæfte med forskellige flip-flappere til at øve multiplikationsstykker med den lille tabel. 2, 3, 4, 5 og 10 tabellen samt en blandet flip-flapper (sværhedsgrad 1) og en folde manual. Målgruppe: 1., 2., 3. og 4. klassetrin
Drømmevilla
Hæfte med forskellige flip-flappere til at øve multiplikationsstykker med den lille tabel. 6, 7, 8 og 9 tabellen samt to blandede flip-flapper (sværhedsgrad 2 og 3). Målgruppe: 2., 3. og 4. klassetrin
Drømmevilla
Hæfte med forskellige flip-flappere til at øve divisionstykker med den lille tabel. 2, 3, 4, 5 og 10-tabellen samt en blandet flip-flapper (sværhedsgrad 1) og en folde manual. Målgruppe: 1., 2., 3. og 4. klassetrin
Drømmevilla
Hæfte med forskellige flip-flappere til at øve divisionsstykker med den lille tabel. 6, 7, 8 og 9 tabellen samt to blandede flip-flapper (sværhedsgrad 2 og 3). Målgruppe: 2., 3. og 4. klassetrin
Drømmevilla
Plader med tegnede brøker til "Hvem er hvem?" spil Målgruppe: 4. og 5. klassetrin
Drømmevilla
Plader med brøker til "Hvem er hvem?" spil Målgruppe: 4. og 5. klassetrin
Drømmevilla
Plader med brøker til "Hvem er hvem?" spil Målgruppe: 4. og 5. klassetrin
Drømmevilla
Plader med decimaltal til "Hvem er hvem?" spil Målgruppe: 3., 4. og 5. klassetrin
Drømmevilla
Plader med decimaltal til "Hvem er hvem?" spil Målgruppe: 3., 4. og 5. klassetrin
Drømmevilla
Plader med geometriske begreber til "Hvem er hvem?" spil Målgruppe: 3., 4. og 5. klassetrin
Drømmevilla
Plader med geometriske begreber til "Hvem er hvem?" spil Målgruppe: 4., 5. og 6. klassetrin
Drømmevilla
Sorteper spil hvor man skal matche arealet af figurer som rektangler og trekanter med tal OBS! Kopiér brikkerne på tykt papir, så man ikke kan se igennem dem. Målgruppe: 4. og 5. klassetrin
Drømmevilla
Sorteper spil hvor man skal matche brøker og billeder OBS! Kopiér brikkerne på tykt papir, så man ikke kan se igennem dem. Målgruppe: 3., 4. og 5. klassetrin
Drømmevilla
Sorteper spil med brøker der forlænges og forkortes med 2 OBS! Kopiér brikkerne på tykt papir, så man ikke kan se igennem dem. Målgruppe: 4., 5. og 6. klassetrin
Drømmevilla
Sorteper spil med brøker der forlænges og forkortes OBS! Kopiér brikkerne på tykt papir, så man ikke kan se igennem dem. Målgruppe: 4., 5. og 6. klassetrin
Drømmevilla
Sorteper spil hvor man skal matche billeder og decimaltal OBS! Kopiér brikkerne på tykt papir, så man ikke kan se igennem dem. Målgruppe: 3. og 4. klassetrin
Drømmevilla
Sorteper spil hvor man skal matche billeder og funktionsforskrifter OBS! Kopiér brikkerne på tykt papir, så man ikke kan se igennem dem. Målgruppe: 6. klassetrin
Drømmevilla
Sorteper spil hvor man skal matche gangestykker og resultat OBS! Kopiér brikkerne på tykt papir, så man ikke kan se igennem dem. Målgruppe: 2. og 3. klassetrin
Drømmevilla
Sorteper spil med ligninger OBS! Kopiér brikkerne på tykt papir, så man ikke kan se igennem dem. Målgruppe: 4., 5. og 6. klassetrin
Sorteper spil hvor man skal matcher billeder og funktionsforskrifter. OBS! Kopiér brikkerne på tykt papir, så man ikke kan se igennem dem. Målgruppe: 5. og 6. klasse.
Sorteper spil hvor man skal matcher billeder og funktionsforskrifter. OBS! Kopiér brikkerne på tykt papir, så man ikke kan se igennem dem. Målgruppe: 5. og 6. klasse.
Sorteper spil hvor man skal matche billeder og funktionsforskrifter. OBS! Kopiér brikkerne på tykt papir, så man ikke kan se igennem dem. Målgruppe: 5. og 6. klasse.
Sorteper spil hvor man skal matche billeder og funktionsforskrifter. OBS! Kopiér brikkerne på tykt papir, så man ikke kan se igennem dem. Målgruppe: 5. og 6. klasse.
Drømmevilla
Sorteringsbrikker: Funktioner. Man skal matche X og Y med funktionsbrikker. Målgruppe: 4., 5. og 6. klassetrin
Drømmevilla
Sorteringsbrikker: Spejling, drejning og forskydning. Målgruppe: 3. og 4. klassetrin
Drømmevilla
Spilleregler og pointtavler til spil med terninger og kort: Titusind, Yatzy, Rummy, R*vhul, 31 og Agurk Målgruppe: 3., 4., 5. og 6. klassetrin
Drømmevilla
Tallotteri med multiplikationsstykker fra den lille tabel Målgruppe: 3., 4., 5. og 6. klassetrin
Drømmevilla
Vendespil med regnestykker og resultater til regnearternes hieraki (plus, minus, gange, division og parenteser) OBS! Kopiér brikkerne på tykt papir, så man ikke kan se igennem dem. Målgruppe: 4., 5. og 6. klassetrin
Drømmevilla
Vendespil med regnestykker og resultater til regnearternes hieraki (plus, minus, gange, division, parenteser, potens og kvadratrod) OBS! Kopiér brikkerne på tykt papir, så man ikke kan se igennem dem. Målgruppe: 4., 5. og 6. klassetrin
Vendespil: Geometriske begreber 1. OBS! Kopiér brikkerne på tykt papir, så man ikke kan se igennem dem. Målgruppe: 3. og 4. klasse.
Vendespil: Geometriske begreber 1. OBS! Kopiér brikkerne på tykt papir, så man ikke kan se igennem dem. Målgruppe: 3. og 4. klasse.
Vendespil: Geometriske begreber 2. OBS! Kopiér brikkerne på tykt papir, så man ikke kan se igennem dem. Målgruppe: 4., 5. og 6. klasse.
Vendespil: Geometriske begreber 2. OBS! Kopiér brikkerne på tykt papir, så man ikke kan se igennem dem. Målgruppe: 4., 5. og 6. klasse.